logo
profile

politica Mataró

I com havia de ser el Corte Inglés?

L’acord també contemplava que l’empresa injectés més de 8,4 milions d’euros per a millorar carrers, fer un altre aparcament i col·laborar en campanyes de promoció

per Mataró| Compartir


L’oferta d’El Corte Inglés per a Mataró havia de ser completa i havia d’incloure tots els serveis que oferia un centre comercial d’aquesta marca. Per tant, havia de contemplar també un supermercat, un restaurant i establiments d’oci i cultura. L’edifici havia d'ocupar bona part dels gairebé 10 mil metres quadrats, i s’havia projectat de 4 plantes d’alçada i 6 més de subterrànies.

 

Amb un espai comercial de més de 38.000 metres quadrats, el projecte també preveia un gran aparcament amb capacitat per a gairebé 500 places. Amb una inversió de 166 milions d’euros, l’empresa va estimar per a Mataró una plantilla de més de 800 persones i uns 150 llocs de treball indirectes.

 

L’operador comercial a banda de pagar els 29,4 milions d’euros que costava el solar de Can Fàbregas i de Caralt, també es va comprometre a fer una compensació d’1,5 milions a l’Ajuntament, destinada a inversions en patrimoni arquitectònic de la ciutat.

 

L’acord amb El Corte Inglés també proposava millores econòmiques per a invertir en projectes de ciutat. En total, més de 8,4 milions d’euros, que havien de servir per construir un aparcament municipal davant del carrer de Miquel Biada de 310 places aproximadament (que s’afegien a les més de 500 sota el centre comercial), la col·laboració en projectes de promoció comercial i turística de la capital del Maresme o els 2,7 milions per a la millora dels carrers de l’entorn del centre comercial.

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d’acord amb la nostra Política de Cookies.