logo
<p>Segona jornada sense servei a Rodalies</p>
SocietatMataró

Segona jornada sense servei a Rodalies

El Govern ha anunciat la represa de la circulació progressivament al llarg del dia d'avui

per Redacció | Compartir

Rodalies comença la segona jornada sense servei. A les 6 del matí ha anunciat que no presta servei per causes operatives i recomana optar per mitjans de transport alternatius. Una comunicació que ha fet a un quart de set del matí, tot i que aquest dimecres al vespre s’anunciava la represa del servei de manera progressiva al llarg del dia d'avui. Ho avançaven en roda de premsa aquest dimecres al vespre el conseller de la Presidència, Albert Dalmau, i la consellera de Territori, Sílvia Paneque. 

 

 

L’aturada de Rodalies ha tornat a generar el caos aquí a Mataró sobretot a primera hora del matí. Molta gent ha arribat a l’estació amb la idea d’agafar el tren, però no en funcionava cap. Així que han hagut d’agafar els autobusos, el transport privat o bé quedar-se a casa.

 

 

En substitució del servei de Rodalies a l'R1 s'ha habilitat transport per carretera entre Mataró, Arenys i Blanes i Blanes i Maçanet

 

 

Les parades d'autobusos han començat el dijous plenes a vessar. Per això, Moventis ha confirmat un reforç de 16 autobusos extra operant en els trajectes que connecten el Maresme amb Barcelona, principalment a les línies e11.1, C10 i 804.

| Compartir