
“El meu fill és lliure d’estar amb qui vulgui: això no justifica que l’apallissin deu persones”
“El meu fill és lliure d’estar amb qui vulgui: això no justifica que l’apallissin deu persones”
La mare del jove de 16 anys agredit el cap de setmana a Vista Alegre per la seva condició sexual denuncia els fets mentre es prepara per manifestar-se aquest dissabte
La mare del jove de 16 anys agredit el cap de setmana a Vista Alegre per la seva condició sexual denuncia els fets mentre es prepara per manifestar-se aquest dissabte
Que no es repeteixin situacions tan greus com aquesta. Amb aquest objectiu, la mare del menor que aquest cap de setmana ha estat víctima d’una agressió homòfoba a Mataró ha volgut explicar a tvmataró la seva versió dels fets i, sobretot, la seva gravetat. La dona assegura que “cadascú és lliure d’estar amb qui vulgui” i que això no justifica que s’hagi d’apallissar ningú. El seu fill és un noi de 16 anys que la matinada de dissabte a diumenge va ser agredit per un grup de deu joves per la seva condició sexual al barri de Vista Alegre.
Mare del menor agredit a Vista Alegre: El meu fill i tres amics van anar el dissabte a la nit a les festes de Vista Alegre. Allà ell va estar lligant amb un altre noi. El grup d’agressors els van veure, però en aquell moment no els van dir res. Va ser de camí a casa, a la Ronda Sant Oleguer, quan van començar a increpar-lo i a insultar-lo amb crits de ‘maricón de merda’. El van pegar, el van tirar a terra i van seguir colpejant-lo. El meu fill va escapar-se i va poder demanar ajuda. Va arribar la mare d’una amiga seva i el van portar a l’hospital.”
Arran de l’agressió, el menor ha patit diverses lesions de les quals encara s’està recuperant. Això ha motivat encara més la seva família a denunciar els fets: primer a les xarxes socials i ara als mitjans de comunicació i al carrer.
Mare del menor agredit a Vista Alegre: Té un nyanyo al front un altre a sobre de l’ull; els colzes raspats, contusions als braços. Vam denunciar els fets als Mossos d’Esquadra i ara hem d’esperar. Hem decidit denunciar-ho públicament perquè això no pot ser. La situació està agafant un caire que ja fa por. Els nanos no poden sortir tranquils al carrer. No pot ser que et quedis a casa tranquil·la, perquè el teu fill ha anat una festa de barri i que l’estiguin apallissant deu persones. Cadascú és lliure d’estar amb qui vulgui. El meu fill no crec que estigués fent res dolent com perquè l’apallissessin deu nanos.
A banda de denunciar l’agressió públicament, la família vol sortir al carrer aquest dissabte, dia en què, precisament, es reivindiquen a tot el món els drets del col·lectiu LGTBI+. A les set de la tarda hi ha convocada una manifestació a la Ronda de Sant Oleguer, davant de l’escultura coneguda com la Dama del Llac, que és on va tenir lloc l’agressió.
Mare del menor agredit a Vista Alegre: Ens han contactat les associacions LGTBI, l’Ajuntament de Mataró i la Policia Local. Estic molt agraïda pel suport que ens està donant tothom. El dissabte hi ha convocada una manifestació de rebuig als fets. Espero que serveixi per a alguna cosa. Això cada dia està pitjor.”
Sigues el primer a assabentar-te d’allò que passa a Mataró
- Rep les notícies destacades al teu mòbil pitjant aquest enllaç
- Fes clic a seguir i activa la campaneta per rebre les notificacions




