
Un cotxe s’incendia a la Via Europa
Un cotxe s’incendia a la Via Europa
Dues persones del bloc de pisos pròxim al foc s'han derivat a l'Hospital de Mataró per inhalació de fum, mentre que els ocupants del vehicle han sortit abans de les flames
Dues persones del bloc de pisos pròxim al foc s'han derivat a l'Hospital de Mataró per inhalació de fum, mentre que els ocupants del vehicle han sortit abans de les flames
Un vehicle ha quedat calcinat aquest dissabte a la Via Europa, a l’altura del número 193, a pocs metres de la sortida de l'autopista. Passava poc de les 12 del migdia quan el turisme, que circulava per la C-32, s’ha desviat del seu trajecte perquè els ocupants han començat a sentir olor de cremat. Han agafat la sortida 100, la de Mataró Oest, s’han aturat a una zona de càrrega i descàrrega i ja no han pogut arribar al seu destí.

Segons els Bombers, les tres persones que viatjaven al vehicle han sortit pel seu propi peu i, poc després, s’han originat les flames al turisme. Els Bombers han desplaçat una unitat per apagar el foc i el fum ha obligat a evacuar el primer pis de l’edifici contigu a l’incendi. Dues persones han estat traslladades a l’Hospital de Mataró en estat lleu a causa de la inhalació de fum. També, a causa de les altes temperatures del foc, s’ha vist afectat el rètol de l’establiment comercial de carns argentines Albus.




