logo
<p>Un cotxe s’incendia a la Via Europa&nbsp;</p>
SocietatMataró

Un cotxe s’incendia a la Via Europa 

Dues persones del bloc de pisos pròxim al foc s'han derivat a l'Hospital de Mataró per inhalació de fum, mentre que els ocupants del vehicle han sortit abans de les flames

per Gemma Ponce TorresGemma Ponce Torres| Compartir

Un vehicle ha quedat calcinat aquest dissabte a la Via Europa, a l’altura del número 193, a pocs metres de la sortida de l'autopista. Passava poc de les 12 del migdia quan el turisme, que circulava per la C-32, s’ha desviat del seu trajecte perquè els ocupants han començat a sentir olor de cremat. Han agafat la sortida 100, la de Mataró Oest, s’han aturat a una zona de càrrega i descàrrega i ja no han pogut arribar al seu destí.

 

 

portada web gemma (5).png
Així ha quedat el vehicle calcinat, que encara s'ha d'enretirar de la via pública

 

 

 

Segons els Bombers, les tres persones que viatjaven al vehicle han sortit pel seu propi peu i, poc després, s’han originat les flames al turisme. Els Bombers han desplaçat una unitat per apagar el foc i el fum ha obligat a evacuar el primer pis de l’edifici contigu a l’incendi. Dues persones han estat traslladades a l’Hospital de Mataró en estat lleu a causa de la inhalació de fum. També, a causa de les altes temperatures del foc, s’ha vist afectat el rètol de l’establiment comercial de carns argentines Albus.

 

 

| Compartir