logo
profile

economia Santa Susanna

Santa Susanna, una de les millors destinacios de turisme familiar de Catalunya

La Generalitat ha atorgat al municipi maresmenc el nou reconeixement ‘Catalunya, Hola família!’ per distingir l’oferta turística destinada a les famílies

per Clara Sánchez | Compartir


Santa Susanna és una de les millors destinacions de turisme familiar de Catalunya. El Departament d’Empresa i Treball, mitjançant l’Agència Catalana de Turisme, ha lliurat al municipi maresmenc la distinció ‘Catalunya, Hola família!’ que distingeix les localitats amb una oferta turística orientada al turisme familiar. Un distintiu que garanteix que la destinació ofereix una experiència turística adaptada a les necessitats de les diferents tipologies de família i, sobretot, a les dels infants i adolescents. El reconeixement s’ha fet aquest dimecres a l’estand de Catalunya de la Fira Internacional de Turisme (Fitur) que es fa a Madrid. 

Joan Campolier, alcalde de Santa Susanna: No és un producte nou i recent sinó en constant renovació i avui hi ha una gran competència. És bo perquè amb tanta oferta és important el preu, però també la qualitat. Quan comences aquesta carrera tothom lluita per ser el millor i tenir el més nou i a Santa Susanna el sector està en primera línia i amb possibilitats de tenir aquests èxits.

 

Passeig marítim de Santa Susanna
Passeig marítim de Santa Susanna / tvmataró

 

Santa Susanna supera 32 dels 36 criteris que marca l’Agència Catalana de Turisme per atorgar el reconeixement. La distinció atorga més visibilitat i un paper prioritari en les campanyes de turisme familiar de l’Agència Catalana de Turisme, especialment als mercats internacionals i la participació preferent en els projectes innovadors que incloguin el segment familiar promogut per l’Agència Catalana de Turisme.

 

Patrick Torrent, director de l’Agència Catalana de Turisme: El reconeixement “Hola, Familia!” és una validació a una estratègia de segmentació i d’orientació cap a un públic que per Catalunya és majoritari i per les destinacions de litoral, encara més. Suposa la capacitat d’explicar als mercats que la destinació, en aquest cas Santa Susanna, ha fet un esforç explícit per poder oferir una experiència única a les famílies que ens visiten amb nens petits. Una experiència amb seguretat, amb dinamització en lleure, amb qualitat, assistència, amb sostenibilitat integral en l'àmbit social, ambiental i cultural.

 

Segons dades de l’Ajuntament de Santa Susanna, durant el 2024 el municipi ha registrat 3.200.000 pernoctacions i ha aconseguit arribar al 96% d’ocupació hotelera.

 

| Compartir

Loading related news...
Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d’acord amb la nostra Política de Cookies.