L'estació de Mataró ha començat el matí sense cap tren. Una filera d’informadors s’han arrenglerat a la porta per anar informant els viatgers que no podrien fer servir el tren per inestabilitat a la xarxa elèctrica. Entre els usuaris s’ha viscut la situació amb molta incertesa i desconcert. Alguns d’ells han arribat a Mataró a mig matí amb un tren procedent de Calella, que prometia arribar a Barcelona, però que finalment s’ha quedat a mig camí.
No ha estat fins a pràcticament el migdia que s’ha començat a restablir parcialment el servei. La línia 1 de Rodalies ha estat una en les que han començat a sortir alguns trens a partir del migdia. Per la línia 2 n’ha sortit un cap a Barcelona cap a tres quarts d’una i pel que molta gent s’ha esperat molta estona per pujar.

Les primeres expedicions dels busos de Mataró a Barcelona s’omplien a la primera parada, la de plaça de les Tereses. Per això Moventis ha reforçat amb una quinzena d’autobusos més el trajecte. De tota manera, els usuaris habituals han patit l’alta ocupació dels vehicles a les primeres hores, especialment a les últimes parades, com les del Camí Ral. Altres usuaris han arribat directament de l’estació per poder fer el seu trajecte per carretera, això sí, ja amb força retard.

La línia C10, que cobreix el servei que avui no ha ofert Rodalies, s’ha reforçat amb el doble d’expedicions de les que fa habitualment. De tota manera, durant el matí els autobusos s’han omplert de seguida i l’alta ocupació ha generat certs endarreriments.