logo

tvmataró | La televisió de Mataró i el Maresme

profile

politica|societat Mataró

L’Ajuntament destaca el bon funcionament dels serveis públics per afrontar l’apagada

Des del Comitè de Crisi Municipal, que s’ha reunit en tres ocasions des d’ahir al migdia, s’ha gestionat la situació emergència

per Josep Maria Spà| Compartir


L’apagada elèctrica viscuda a Mataró s’ha gestionat des del Comitè de Crisi Municipal on han intervingut diferents serveis municipals implicats en el correcte funcionament del dia d’ahir. Una trobada, presidida per l’alcalde David Bote, que s’ha repetit fins a cinc ocasions des d'ahir al migdia (la darrera aquest dimarts a les 7 del matí) i que ha reunit representants dels diferents serveis que hi ha a Mataró com ara el de Mobilitat, Educació, Policia Local o Protecció Civil. En total una vintena de persones per plantejar l’abordatge que s’havia de fer des de Mataró tenint en compte, en tot moment, els moviments que ha anat fent el Govern de la Generalitat en el pas de les hores.  L’alcalde ha volgut agrair la bona feina feta per tots els serveis.

David Bote, alcalde de Mataró. Vull agrair l'esforç dels servidors públics. Crec que, novament, els diferents serveis implicats de l'Ajuntament han estat a l'altura, així com policia local, i altres treballadors públics, com bombers o el cos de Mossos d'Esquadra o del sistema sanitari. Per tant, agraïment a la seva tasca i fer valdre el sistema públic i també aquest comportament de la ciutadania.

 

El comitè d’emergència s’ha reunit novament a l’edifici de Via Pública a les 7 h per fer balanç de la situació, i confirmar que tots els equipaments sanitaris i centres eductius podien obrir, que hi havia normalitat a aigües de Mataró i Mataró Bus i que només quedaven pendents de solucionar alguns semàfors.

 

David Bote, alcalde de Mataró. Des del Comitè de crisis vam anar fent seguiment per diferents mitjans de quines zones anaven recuperant la llum i a partir d'aquí també distribuir els recursos, com deia, per aquest reforç policial que hi havia tant per part de Mossos d'Esquadra com de policia local. També al llarg de totes aquestes zones hem anat fent seguiment d'altres serveis públics que són estratègics, com pot ser el transport, el Mataro Bus, però també la recollida de residus o l'abastament d'aigua potable i el funcionament del clavegueram.

Una de les incidències que quedaven per solucionar aquest matí feia referència a les comunicacions externes amb l’Ajuntament, amb una incidència de l’operador telefònic que ha afectat a la recepció de trucades a números fixos.

| Compartir

Loading related news...
Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d’acord amb la nostra Política de Cookies.