logo

tvmataró | La televisió de Mataró i el Maresme

profile

societat|economia Mataró

La Zona Gastro, la gran novetat de la Shopping Night, sedueix els paladars mataronins

NEM consolida la capacitat de dinamitzar els carrers de la ciutat amb la primera edició de primavera de la seva nit de compres, oci, gastronomia i música

per Laura Cera| Compartir


Passaven pocs minuts de les set de la tarda, l’hora d’obertura, i ja era difícil obrir-se pas a la plaça de l’Ajuntament. La primera edició de la Shopping Night de primavera de Negoci Empresa Mataró començava amb una de les grans novetats de la cita: la Zona Gastro. Una selecció de 14 propostes gastronòmiques de la ciutat disposades a satisfer tots els paladars.

Pere Patuel, La Marineta: Avui oferim dues tapes, una salada i una dolça. La salada és un bao molt maresmenc, farcit de botifarra d’Argentona, Calamars d’Arenys, allioli de la seva tinta i melmelada de tomàquet. I també hem fet el Xocolovers, que és un pastís coulant de xocolata del 70% amb uns ‘petacrispis’ de xocolata.

Roser Vives, La Formatgeria: Nosaltres fem el que és nostre, formatge, no posarem res més. Formatge, un vi bo per acompanyar i a gaudir!

Elisabeth Jurado, La Betana: Estem oferint el nostre plat estrella, unes coques molt bones que són com una mena de focaccia però molt més alveolada, feta amb oli d’oliva. És un plat molt variable, hi pots posar els ingredients que vulguis, sobretot naturals i de proximitat, i estan agradant bastant.

Marcos Duran, Balú Gastrobar: Nosaltres estem fent una col·laboració amb la carnisseria Can Serrat. Fem unes hamburgueses amb la seva vedella, una salsa secreta, melmelada de cecina, formatge fumat i cheddar.

El temps acompanyava -fet destacable, tenint en compte les últimes setmanes passades per aigua- i els restauradors aplaudien la iniciativa.

 

Marineta
La Zona Gastro ha congregat 14 restauradors a la plaça de l'Ajuntament

 

Però a la nit de compres, oci i gastronomia de NEM encara li quedaven hores per endavant. Només calia treure el cap per la Riera, el carrer Barcelona o la plaça de Santa Anna per augurar que seria tot un èxit.

Anna de Quirós, presidenta de NEM: El que ens agrada a NEM és fer, cada mes, coses al carrer. La dinamització de la ciutat és per atraure gent i que després vagin als restaurants, a les botigues, i omplir així els carrers de Mataró. Vam detectar que el que més èxit té és la Shopping Night i vam pensar de fer-ne una també a la primavera. I aquí estem! Crec que serà una gran nit, n’estic segura.

I de Quirós no anava desencaminada. Desenes d’establiments obrien portes fins a les onze de la nit, però des de les set ja oferien descomptes, ofertes i promocions especials o experiències.

 

Santa Anna
La Shopping Night de primavera ha desembocat a la plaça de Santa Anna

 

La nit culminava a la plaça de Santa Anna amb música, un altre dels ingredients essencials de la Shopping Night. Un final de festa molt esperat que, aquesta vegada sí, va comptar amb l’actuació de David Oleart.

| Compartir

Loading related news...
Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d’acord amb la nostra Política de Cookies.