El portaveu de la CUP a l’Ajuntament, Carlos Garcia, diu a l’Entrevista de Mataró Ràdio que, per donar el vistiplau al nou contracte del Mataró Bus, cal que es mantingui la Línia 5 tal i com està. Afirma que aquesta línia és modèlica, segons la Diputació de Barcelona. I que el cal treure de la plaça de Les Tereses i El Torrent són els autobusos interurbans i apostar per una estació central d’autobusos al solar de Can Fàbregas. El regidor de la CUP també s’ha referit a les declaracions de la directora general de Transports i Mobilitat, on demanava als usuaris de l’autobús interurbà que apostessin pel tren de Rodalies.
CARLOS GARCIA, portaveu CUP Ajuntament Mataró Un informe de la Diputació de Barcelona certifica que la Línia 5 del Mataró Bus és, precisament, la línia exemplar a Mataró. Nosaltres aprovaríem el nou contracte del Mataró Bus, sempre i quan la Línia 5 es mantingui i l'exigència de buidar la Plaça de Les Tereses es traslladi als autobusos interurbans. Sempre hem dit que l'espai per fer una estació d'autobusos és el solar de Can Fàbregas, respectant, això sí, amb la reconstrucció de la nau, que ha de ser un equipament per la ciutat. Sobre les declaracions de la directora general, em sembla vergonyós que, en lloc de millorar aquest servei i donar un toc a la concessionària Moventis, es renti les mans i la solució que plantegi sigui dir: "agafin vostès el tren". Crec que aquestes declaracions van ser un error per part de la directora general i li demanaria que rectifiqui. Que es posi a treballar per dotar de suficient pressupost la xarxa d'autobusos i la xarxa de trens.