logo
profile

economia Mataró

El 70% dels associats al NEM ha venut més aquest Nadal

L’entitat comercial ha enquestat comerços, botigues d’alimentació i restaurants per fer balanç de la campanya nadalenca

per Clara Sánchez | Compartir


Un 70 per cent dels associats del NEM creuen que la campanya de Nadal ha estat millor que la de l’any passat. Així ho han expressat comerços, botigues d’alimentació i restaurants en una enquesta del gremi. Així doncs, més de la meitat dels associats considera que aquesta campanya han facturat més i sobretot ho atribueixen a l’activitat que s’ha promogut als carrers del centre. De fet, un 75% dels associats asseguren que aquest any el comerç del centre de Mataró ha rebut més visitants que altres anys. L’encesa de llums ha marcat d’alguna manera un inici oficial d’aquest període més fort de vendes.

 

Anna de Quirós, presidenta del NEM: hem tingut moltes respostes i un 70% dels associats han dit que han estat millor que l’any passat. És cert que s’han fet més tard, però depèn del calendari. També un 75% han contestat que hem tingut més visitants a Mataró que altres anys i això també és positiu. Nosaltres pensem que haver començat amb el Black Friday i l’encesa de llums, això anima molt a la ciutat.

 

Període de rebaixes als comerços mataronins
Període de rebaixes als comerços mataronins / tvmataró

 

El NEM celebra l’activitat que es concentra al centre durant les festes de Nadal, però demanen coordinació amb l’administració municipal per compaginar de la millor manera possible les activitats que es programen, tant pel que fa al calendari com les ubicacions. L’entitat comercial detalla que també treballa amb Mobilitat de l’ajuntament per millorar la senyalització als aparcaments i garantir que s’arribi de manera més senzilla al centre.

 

Anna de Quirós, presidenta del NEM: Hi ha el tema de l’arribada al centre, dels aparcaments, que també ho estem parlant amb Mobilitat. És veritat que arribar, costa perquè tots anem els mateixos dies a comprar o a sopar. Estem treballant perquè hi hagi una senyalització en els pàrquings i que això ens porti al centre neuràlgic del comerç.

 

El NEM planteja de cara a la pròxima temporada de Nadal establir una proposta similar als mercats de Nadal que es fan a Europa, on hi venen regals, alimentació, amb participants mataronins i que no se solapi amb activitat i comerços que ja tenim.

| Compartir

Loading related news...
Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d’acord amb la nostra Política de Cookies.