logo

tvmataró | La televisió de Mataró i el Maresme

profile

economia Mataró

Quatre negocis d’èxit nascuts a Mataró

Can Serrat Xarcuteria, Moldumat, NOAH i La Gofreria es reuneixen en un Networking del NEM per explicar com han impulsat les seves empreses

per Judit Peñaranda| Compartir


Quatre negocis diferents i un element en comú: l’èxit. Els responsables de la xarcuteria Can Serrat, el taller de marcs Moldumat, La Gofreria i la botiga de roba Noah s’han reunit aquest dijous en un Networking organitzat per Negoci Empresa Mataró al bar La Lola per compartir les seves històries i claus a l’hora d’impulsar els seus comerços. Tant l’Oriol com en Joan partien de negocis familiars que han sabut transformar i fer créixer.

 

Joan Sàrrias, Moldumat: Una de les problemàtiques importants del comerç que tenim ara és que no hi ha relleu generacional. La gent jove, la gent que ve darrere i hauria de seguir els negocis diu "això no és per mi i em vull dedicar una altra cosa". Per nosaltres, però, l'experiència és molt positiva i ens hi tornaríem a enganxar de cap.

 

Oriol Vives, Can Serrat Xarcuteria: Tothom coneix Can Serrat, però hem canviat la trajectòria i hem transformat la idea de passar d'una botiga petita on es venien molts quilos d'un producte, a ser 4 establiments amb diferents productes. Porc, vedella, pollastre, precuinats... hem ampliat molt la gamma.

 

En canvi, la Sílvia i l’Anna van començar de zero. L’una comprant la gofraria amb la seva millor amiga i l’altra reobrint una botiga de roba femenina al barri dels Molins amb la seva germana. Totes dues coincideixen que les xarxes socials han estat imprescindibles per fer despuntar els seus establiments.

 

Anna Comulada, La Gofreria: En el món de l'hostaleria, sembla que les xarxes socials no hi lliguin gaire, però nosaltres hi vam apostar molt. De fet, crec que pengem molt bon contingut i, de fet, tenim una pàgina web on els clients poden fer les comandes per berenar el mateix moment o per demanar un càtering per la setmana que ve.

 

Sílvia Alegre, NOAH: El que més ens ha fet créixer són els Markets, perquè arran d'això tots els clients que venien a la parada els feia treure l'Instagram per seguir-nos. Això és el que m'ha fet créixer i poder vendre també online.

 

L’objectiu de la trobada  ha estat donar visibilitat i posar en valor el teixit empresarial local.

 

Anna de Quirós, presidenta de Negoci Empresa Mataró: És molt important que es coneguin, que hi hagi sinergies i que puguin col·laborar. Aquesta és una manera, però continuarem fent networkings pels associats i oberts a la ciutat perquè coneguin NEM i que vegin que a Mataró hi ha molt de talent.

 

La taula rodona ha estat oberta a la ciutadania i ha atret públic de diversos sectors vinculats a l’emprenedoria.

| Compartir

Loading related news...
Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d’acord amb la nostra Política de Cookies.