logo
profile

societat Mataró

Natàlia Nogués, rejovenint un negoci emblemàtic com la Confianza

Fa deu anys que la mataronina és propietària d'aquest establiment emblemàtic, situat al carrer Sant Cristòfor, que data del 1896

per Clara Sánchez | Compartir


La Natàlia Nogués és la propietària de l'emblemàtica botiga de queviures la Confianza des de fa deu anys. Ella i la seva família van agafar el relleu a les antigues propietàries, les germanes Pinós, que eren les padrines del seu marit, i els van oferir la possibilitat de quedar-se amb el negoci quan elles es van jubilar.

 

Natàlia Nogués, propietària la Confianza: El que em va cridar va ser poder portar un negoci propi i emblemàtic, intentar donar-li la volta a un negoci que és de tota la vida, remodelant-lo i rejovenint-lo.


La Natàlia va estudiar Publicitat i Relacions públiques, però mai s'hi ha dedicat. Mentre estudiava la llicenciatura, treballava al mateix temps a l'Abacus com a cap de llibreria. Una feina que va mantenir fins que va passar a ser propietària de la Confianza.

 

Natàlia Nogués, propietària la Confianza: Sempre he estat atenent el públic, mai amb negoci propi fins ara, però sempre atenent el públic. I el contacte amb la gent, poder xerrar, que la gent t'expliqui les problemàtiques, aconsellar-la, el contacte és molt enriquidor.


La botiga la Confianza, situada al carrer Sant Cristòfor, és un establiment centenari que data de 1896. Es tracta d'una joia modernista del casc antic de Mataró, i per això rep moltes visites tant de turistes com d'escolars.

 

Natàlia Nogués, propietària la Confianza: Jo la definiria com una botiga emblemàtica i amb un comerç del dia a dia. Intento fer treure la idea que com que és una botiga molt antiga, no hi trobarem el que ens interessa. Venem llegums, fruits secs, pasta, arròs... una botiga de queviures.


La Natàlia divideix la seva clientela en dos tipus, les persones que venen a comprar les coses que necessiten per cuinar diàriament, el que ve a comprar les galetes pels nets, o la pasta per fer els macarrons, i després els qui busquen un tipus de producte més diferenciat o gurmet.

El projecte de futur de la Natàlia és mantenir el que han aconseguit, rejovenir el seu públic, donar-li un aire més modern i continuar al capdavant de la Confianza molts anys més.

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d’acord amb la nostra Política de Cookies.