logo
profile

economia Mataró

La Mataró Street Fashion omple d’activitat el centre de la ciutat

Maniquins en moviment, gastronomia, desfilada de moda i música han estat les propostes de la cita organitzada pel NEM

per Clara Sánchez | Compartir


Els carrers del centre de Mataró s'han omplert de passejants aquest dissabte a la tarda tot i que ha estat un cap de setmana de moltes activitats programades. Les persones que passaven pels vials més cèntrics de la ciutat giraven el cap a molts dels aparadors de les botigues. I és que aquesta tarda de dissabte els maniquins tenien un aspecte força diferent de l'habitual. Models en diferents establiments han lluït la roba o complements i han aprofitat per saludar especialment la canalla i també han estat objecte de moltes fotos i comentaris de sorpresa. Es tracta de l'acció que ha obert la sisena edició de la Mataró Street Fashion, una iniciativa del NEM, Negoci Empresa Mataró, en la que hi ha participat una cinquantena d'empreses.

 

Imma Carbó, Roma Style: Fa dos anys que participem i és molt satisfactori perquè hi ha molta gent, et dones a conèixer. Presentem els vestits, últimes novetats, models que tenim dins la botiga, però no pots exposar. No és el mateix que hi porti una noia que es pot anar movent i girant, que no ensenyar-ho amb maniquí aprofitem per tenir aquests moments divertits i que els clients puguin gaudir de la nostra botiga.

Maria Navarro, Tokut: Tot el que es faci per moure el comerç de Mataró, va bé. Veiem més moviment, a la gent li fa gràcia, para, miren les models... altres anys ho fèiem dins de l'aparador i aquest any hem optat per fer-ho fora.

Eva, botiga Nins de la Riera: Ja fa molts anys que ho fem, quan estàvem al carrer Sant Josep, també. Venen les nenes durant unes tres hores, anem canviant la roba i va molt bé perquè tenim material de fotografia amb professionals i sempre atrau, en la venda es nota.

Jessica Correas, àrea mànager de Calzedonia: Actes com aquest que fa el NEM sempre fan que la gent vulgui venir al centre i això incentiva molt la compra. Ja no només pel comerç, sinó també pel gastro, que fa que molta gent baixi o la desfilada que eleva la imatge de la marca. Això fa que hi hagi molta gent al carrer i hi hagi més vendes aquests dies.

 

Després del manequin challenge, la vetllada del comerç mataroní ha continuat amb una desfilada de models on s'han pogut veure les propostes d'aquesta temporada. Un total de 10 botigues de roba han mostrat tota mena de peces i complements dalt de la passarel·la. A més, a la plaça de l'Ajuntament una dotzena de negocis gurmet d'alimentació i diversos restaurants de la ciutat han ofert les seves propostes gastronòmiques.

 

Anna de Quirós, presidenta del NEM: El motiu de tot el que fa NEM és promoure els negocis associats i de l’economia de la ciutat- Volem que vingui gent, no només mataronins, sinó també gent de la comarca i de tota la província i que conegui el comerç tan bo i excel·lent que tenim i evidentment que comprin.


La nit ha tancat amb una sessió de música de la mà del conegut punxa discos mataroní David Oleart. La cita ha aplegat un bon nombre de persones que tenien ganes de continuar la nit. 

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d’acord amb la nostra Política de Cookies.