logo
profile

societat Mataró

Els usuaris de les línies d’autobús 11.1 i 11.2, farts de les anul·lacions d’expedicions

En dues setmanes, s’han produït un total de 40 cancel·lacions en freqüències compreses entre les 7 i dos quarts de 9 del matí.

per Laia Sanmiquel| Compartir


Retards, anul·lacions d’expedicions en hora punta, aglomeracions i paciència. Molta paciència.

Manel, usuari de la línia express 11.1: Als matins cap a les 9:30h surto cap a Barcelona i, a aquesta hora, les freqüències són molt irregulars. A vegades, pots arribar a estar una hora a la parada i que no passi l’autobús. Sempre acabes arribant tard a la feina.

 

Aquesta és la situació que revelaven diversos usuaris la setmana passada a tvmataró. I és que a primera hora del matí, són moltes les incidències que afecten el normal funcionament dels autobusos interurbans que connecten la capital del Maresme amb Barcelona. De fet, en les dues darreres setmanes, a les línies express 11.1 i 11.2 s’han arribat a anul·lar fins a 40 expedicions en la franja compresa entre les 7 i dos quarts de 9 del matí. Unes cancel·lacions que l’empresa Moventis, l’encarregada de prestar el servei, anuncia a través de les seves xarxes socials amb un marge pràcticament inexistent respecte a la freqüència que queda suspesa per, segons expliquen, “incidències tècniques”.

 

Aina Rodri, usuària de les línies 11.1 i 11.2: Darrerament s’estan saltant moltes expedicions tant de l’11.1 com de l’11.2. Això fa que les cues s’allarguin i que els autobusos vagin a petar. A les últimes parades, molta gent ja no pot pujar als autobusos. A més, han de reduir la velocitat a 80 quilòmetres per hora i això encara allarga més el viatge.

 

Hi ha dies que en les últimes parades de Mataró els usuaris no poden pujar als autobusos perquè van massa plens

Hi ha dies que en les últimes parades de Mataró els usuaris no poden pujar als autobusos perquè van massa plens / tvmataró

 

Les expedicions que més incidències i, per tant, més anul·lacions registren són de la línia 11.1 la de les 7:35 i la de les 8:35. Respecte a la 11.2, les cancel·lacions afecten, majoritàriament, els serveis de les 7 i 8:05 del matí. Aquestes 4 freqüències acumulen 30 de les 40 incidències registrades en els últims quinze dies. Per als usuaris, que una expedició quedi anul·lada comporta haver d’esperar, de mitjana, entre 10 i 20 minuts per poder agafar el següent autobús.

 

Recupera la notícia en vídeo, aquí.

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d’acord amb la nostra Política de Cookies.