logo
profile

economia Mataró

El president de PIMEC posa en valor el paper de Tecnocampus i Eurecat com a generadors de coneixement per a la indústria

Antoni Cañete també afirma que "el comerç de proximitat aporta seguretat, identitat i socialització". Ho diu a l'Entrevista de Mataró Ràdio

per Pep Andreu| Compartir


La patronal PIMEC celebra 50 anys i el seu president visita les comarques del país per posar en valor la feina feta. La setmana passada va ser el torn del Maresme. El president de PIMEC es va reunir amb els empresaris maresmencs a Arenys de Munt. Avui, Antoni Cañete ha participat a l'Entrevista de Mataró Ràdio. Cañete ha posat en valor el camp de la recerca com a motor de la indústria. I ha destacat el paper que hi juguen el Tecnocampus i Eurecat. D'altra banda, el president de la petita i mitjana empresa catalana, ha defensat el comerç de proximitat. Segons ha explicat, el comerç local ofereix seguretat, és un fet diferenciador i identitari del territori i actua d'element socialitzador.

 

ANTONI CAÑETE, president PIMEC
Important el fet de tenir el Tecnocampus i tenir Eurecat. I tenir aquests centres d'innovació dins del campus. Estant apostant pel valor més important que podem aportar a la indústria, que és el coneixement. Tota la inversió que fem en I+D, i que no requerirà de grans instal·lacions, però que sí que requerirà d'instal·lacions de disseny, d'investigació, de recerca, és absolutament necessària.
El comerç de proximitat ens està donant un tema que és transcendent, que és seguretat. Si perdem el comerç de proximitat, perdem seguretat. Un altre és identitat. Tenir el mateix que tenen tots, no ens fa cap diferenciació. I el tercer, que és molt important, és que el comerç de proximitat està donant sociabilitat.

 

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d’acord amb la nostra Política de Cookies.