logo
<p>Alfons Canela: “Repetiré com a cap de llista a les eleccions municipals de maig de 2027”</p>
Política

Alfons Canela: “Repetiré com a cap de llista a les eleccions municipals de maig de 2027”

El portaveu de Junts per Mataró confirma que serà el candidat en declaracions a l'Entrevista. D'altra banda, ha demanat "més presència policial al centre de la ciutat per donar seguretat als comerços de la zona"

per Pep Andreu Buch

| Compartir


El portaveu de Junts a l’Ajuntament de Mataró ha confirmat al programa l’Entrevista que serà el cap de llista a les eleccions municipals del mes de maig de l’any que ve. Alfons Canela ha revelat que ha estat ratificat per l’assemblea de la seva formació política. Assegura que repetirà “amb molta il·lusió”, tot i que la seva intenció “no era estar més de 8 anys a l’Ajuntament”. D’altra banda, Canela també s’ha referit al robatori de dissabte a punta de pistola en una botiga de La Rambla. El líder de Junts ha demanat presència contínua de policia al centre de la ciutat durant les tardes de divendres i tot el dia dels dissabtes per donar seguretat als comerços de la zona. Canela ha afirmat que l'episodi de dissabte a la botiga Intecat de La Rambla segurament no s'hagués produït "si hi hagués hagut una patrulla estacionada" a la zona del portal de Barcelona.

 

 

 

 

ALFONS CANELA, portaveu Junts per Mataró

CANDIDAT A LES MUNICIPALS 2027

A nivell de partit, he estat ratificat com a cap de llista i repetiré les eleccions de maig de 2027. Em fa molta il·lusió perquè al final, si haig de dir la veritat, no era la meva intenció estar més de 8 anys a l'Ajuntament de Mataró. Jo tinc una altra feina que és professional, (Canela és advocat i té despatx al centre de la ciutat), per tant no gaudeixo d'aquella possibilitat de dir ara ho deixo i ara hi torno. Les professions són així, però també és veritat que donada l'experiència que hem tingut durant tots aquests anys i donat sobretot a la cohesió d'un molt bon equip que tenim a Mataró, començant pel Xavier i la Mònica com a regidors i per altres membres de l'executiva local, jo crec que es pot fer una feina espectacular. Penso que seria ara molt malaguanyat no poder reeditar aquesta iniciativa política de Mataró.

MÉS POLICIA AL CENTRE DE LA CIUTAT

Falta més presència policial a Mataró centre per tal de donar seguretat a les botigues i comerços. Hem de recordar que aquest altre atracament es produeix a dos quarts d'onze del matí de dissabte. Si posem per exemple que al Sant Sebastià hi hagués hagut una patrulla estacionada, possiblement aquest atracament no s’hagués produït perquè, clar, sabent que hi ha una unitat de policia allà al costat, no haguessin atracat una botiga que està a la plaça Santa Anna, a escassos cent metres. Seria menester que almenys durant els horaris comercials importants, dissabtes, tant matí com tarda, i potser divendres tard, hi hagués una presència contínua en aquesta zona de la ciutat de Mataró. Per mi sí, seria necessari.

| Compartir

Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d'acord amb la nostra política de cookies.